Sale!!!
-5% Extra reducere la cumparaturi de minim 499 lei cu codul SHINY plus transport gratuit 🥰
LIVRARE GRATUITA la comenzi de peste 199 lei

Politica de returnare si garantie

GARANTIE

Se beneficiaza de garantia legala de conformitate asa cum aceasta este reglementata de dispozitiile Legii nr. 296/2004 privind Codul Consumului, cu modificarile si completarile ulterioare coroborate cu dispozitiile Legii nr. 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, cu modificarile si completarile ulterioare.

 

RETURNARI

Returnările sunt acceptate în termen de 30 de zile lucratoare de la data livrarii. Vă rugăm să ne returnați comanda la biroul nostru principal de afaceri la următoarea adresă:

IANISTEF CONCEPT SRL, Strada BRAILEI 165 bl A3 parter, Galati, Romania.

 

Puteti opta fie pentru schimbarea produsului sau rambursarea sumei de bani platite la cumparare.


Momentul incheierii contractului pentru comenzile online cu livrare la domiciliu este momentul in care consumatorul a achitat factura fiscala/chitanta/email confirmare comanda emisa de profesionist pentru produsul respectiv.

Pentru solicitari de retur/inlocuire, clientul va transmite o cerere prin email la adresa shinybeauty.ro@yahoo.com. Dupa primirea raspunsului din partea noastra, in momentul in care expediati produsul catre adresele comunicate, va rugam sa ne transmiteti firma de curier agreata de dumneavoastra si numarul awb-ului pentru a urmari expeditia.

CLIENTUL ARE OBLIGATIA DE ACHITA TAXA TRANSPORTULUI DE RETUR! In cazul in care am gresit noi comanda sau produsul este defect, acoperim noi taxa de retur. (Va rugam sa tineti cont ca atat costul de transport tur cat si retur a produsului sunt suportate de client)

Clientul are obligatia legala de a expedia produsul catre adresa comunicata, in termenul de maxim 14 zile calendaristice de la transmiterea raspunsului de primire a cererii de retragere de catre profesionist. 

Termeni si conditii pentru returnarea produselor

Conform Ordonantei nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanta, produsele se returneaza in termen de 14 zile calendaristice, de la primirea coletului. In situatia mentionata mai sus, clientii pot returna, in termenul prevazut mai sus, produsele cumparate

Cosmetice

  • cu eticheta originala;
  • cu toate accesoriile aferente;
  • fara urme de utilizare, fara sa prezinte nici o urma de deteriorare sau uzura;
  • fara ambalaj deteriorat, zgarieturi;
  • sa fie sigilate;

Aparate

  • cu eticheta originala;
  • cu toate accesoriile aferente;
  • cu certificatul de garantie, in original;
  • fara urme vizibile de deteriorare;
  • fara interventii neautorizate sau care nu respecta indicatiile de utilizare ce insotesc produsele;
  • fara ambalaj deteriorat, zgarieturi, socuri mecanice/electrice;

Daca produsul returnat a fost insotit de un cadou, se returneaza si respectivul cadou. In cazul returnarii unui set sau kit, este necesara returnarea tuturor componentelor setului original. Seturile incomplete nu vor fi eligibile pentru rambursare.

Daca ati achizitionat mai multe produse de acelasi fel si doriti sa le returnati pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul produselor fiind acceptate doar in cazul in care sunt sigilate (in cazul produselor sigilate de catre producator, cu scopul de a proteja continutul).

Conform prevederii OUG 34/2014 „utilizatorul final este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. Diminuarea valorii produselor nu trebuie sa fie descurajanta pentru utilizatorul final in a-si exercita dreptul de retragere.” Drept urmare, in cazul in care consumatorul returneaza produsul intr-o stare ce diminueaza valoarea acestuia, comerciantului i se permite sa scada o parte din suma returnata clientului.

Tot astfel, potrivit art. 16 lit. e din OUG 34/2014 „Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele: furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator”

Conform art.16 lit.c din OUG 34/2014, produsele realizate la comanda personalizata nu beneficiaza de dreptul de retur. Prin plasarea unei comenzi pentru astfel de bunuri si efectuarea platii corespunzatoare, consumatorul confirma ca intelege si accepta ca nu va putea returna aceste bunuri in conformitate cu drepturile obisnuite de retur sau de rezolutie a contractului.

S.C Ianistef Concept S.R.L. se obliga sa restituie clientului sumele incasate pentru produsele returnate, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea notificarii de retur, pe baza formularului de retur, completat de catre client. In formularul de retur se completeaza datele si contul bancar al titularului. Acest formular de retur este doar un model. Conform legii, clientul poate sa se retraga din contract printr-o declaratie neechivoca, prin orice metoda doreste: email, posta, verbal etc.

Rambursarea poate fi intarziata pana cand coletul retur este receptionat de catre Cupio.ro sau pana la receptionarea unei confirmari de expediere a coletului catre Cupio.ro, luandu-se in considerare data cea mai apropiata.

Cheltuielile de expeditie vor fi suportate conform Ordonantei 34/2014 "Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor". Suma inapoiata clientului nu include costurile de transport sau de ramburs, ci doar valoarea de achizitie a produsului. Toate produsele returnate, pentru care se returneaza suma integrala inapoi, trebuie sa indeplineasca, de asemenea, conditiile mentionate mai sus.

Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea unui retur in cazul unor retururi repetate savarsite de client si in cazul in care produsele returnate nu indeplinesc conditiile de retur prevazute mai sus.


Ne rezervam dreptul ca in momentul receptionarii produsului de la client, sa efectuam o expertiza tehnica, care sa evalueze produsul si sa verifice daca a suferit alte modificari ( zgariat, spart, incomplet,etc), independente de natura pentru care a fost fabricat. Conform OUG34/2014 profesionistul va diminua pretul produsului, aceasta diminuare a pretului va fi transmisa pe adresa de mail/corespondenta indicata de catre client. Dupa confirmarea acestuia se va emite documentul fiscal de retur si vira suma aferenta sau livra un alt produs conform alegerii clientului.

Rambursarea se va face prin transfer in contul bancar transmis neechivoc de consumator. Indeplinirea obligatiei de rambursare se face in termen de 14 zile de la data de la care cererea de retur a fost receptionata de catre vanzator. 

Va rugam alocati 5 zile lucratoare pentru a primi banii in contul dumneavoastra.

Cauta

Cos De Cumparaturi